.Չափորոշիչներ
|
4-րդ դասարան(երաժշտություն)
|
Գործնական հմտությունների, կարողությունների ւ գաղափարների արտահայտում:
|
Երգել(որևէ դերեր գիտենալ ևուսուցանել)
Մեկ կամ մի քանի նվագարան վրա նվագել.
Պար բեմադրել,պարաշարժումներ ցույց տալ:
|
Հաղորդակցություն ւ մեկնաբանում
|
Երաժշտական-թեմատիկ նյութը հաղորդել տարբեր եղանակներով:
|
Գնահատում
|
Լսած երաժշտական ստեղծագործությունը վերլուծության ենթարկել ւ բնութագրել:
Երաժշտական ստեղծագործության կատարումը գնահատել:
|
Երաժշտության ուսուցչի մասնագիտական գիտելիք
|
Երգացանկ:Միաձայն,երկձայն,եռաձայն երգեր:ժամանակակից,դասական,ժամանակակից երգացանկ:
Պարացանկ: Հայկական ,վրացական պատմական(վալս,մենուետ) և ուրիշ ժողովրդական պարեր:
|
Նպատակը
|
Նպատակին հասել ենք,եթե երեխաները տարբերում են երաժշտական տերմինները:ՈՒսուցիչը
գովում է երեխաներին և հետաքրքրվում,թե որքանով հավանեցին նրանք դասերը:
|
|
|
|
|
Wednesday, April 18, 2012
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment