Wednesday, April 18, 2012

შეფასების რუბრიკა


.Չափորոշիչներ
4-րդ դասարան(երաժշտություն)
Գործնական հմտությունների, կարողությունների ւ գաղափարների արտահայտում:
Երգել(որևէ դերեր գիտենալ ևուսուցանել)
Մեկ կամ մի քանի նվագարան վրա նվագել.
Պար բեմադրել,պարաշարժումներ ցույց տալ:
Հաղորդակցություն ւ մեկնաբանում
Երաժշտական-թեմատիկ նյութը հաղորդել տարբեր եղանակներով:
Գնահատում
Լսած երաժշտական ստեղծագործությունը վերլուծության ենթարկել ւ բնութագրել:
Երաժշտական ստեղծագործության կատարումը գնահատել:
Երաժշտության ուսուցչի մասնագիտական գիտելիք
Երգացանկ:Միաձայն,երկձայն,եռաձայն երգեր:ժամանակակից,դասական,ժամանակակից երգացանկ: 
Պարացանկ: Հայկական ,վրացական պատմական(վալս,մենուետ) և ուրիշ ժողովրդական պարեր:

Նպատակը
Նպատակին հասել ենք,եթե երեխաները տարբերում են երաժշտական տերմինները:ՈՒսուցիչը գովում է երեխաներին և հետաքրքրվում,թե որքանով հավանեցին նրանք դասերը:




No comments:

Post a Comment